جمعه، آبان ۱۲، ۱۳۸۵

بد جور گم شده ایم

صفر
گاهی اوقات بدجور از خودم شرمنده می‌شوم!منتقدان و حضرات دست به قلم و دست به خبر بعضی‌وقت‌ها مثل بیشتر وقت‌ها خیلی اهمال می‌کنند و بی‌خیال ِ آن‌چه می‌گذرد به زندگی فشل خبری خود می‌پردازند!رسانه ها و خبرگزاری‌های رسمی خیلی زودتر و محکم‌تر می‌توانستند جلوی شیوع این قضیه را بگیرند...حیف! خبر بازیگر سریال نرگس(چه‌ کار درستی کرده‌باشد و چه نادرست! ) نباید از طریق خبرگزاری‌های درپیت‌نیوز و وبلاگ‌های تازه‌تأسیس تشنه‌ی هیت و بازدید و لینک باکس‌بازها اشاعه پیدا می‌کرد! یکی از همین وبلاگ‌ها طی سه روز اخیر نزدیک به ۱۰۰هزار بازدید داشته!سرویس بلاگ‌ها باید در این مباحث که آبروی افراد مطرح است و قاعده‌ی تشییع فاحشه بر آن صدق می‌کند مواظب باشند و خود دست به کار حذف چنین وبلاگ‌هایی شوند!
باز خدا پدر و مادر نیروی انتظامی را بیامرزد که اگر چه دیر، دارد اطلاع‌رسانی‌ می‌کند!
یک
آن‌چه این‌روزها بر زهرا امیر ابراهیمی(زهره آقای شوکت) می‌گذرد و حالا حالاها خواهد گذشت نماد و نمودی از بی‌رحمی موجود و تثبیت شده در جان ِ مردم ایران است که مثلن فرهنگی هستند و هزاران سال تمدن و فرهنگ از آن‌ها پشتیبانی می‌کند!تصور کنید این فیلم متعلق به یکی از اعضای خانواده‌ی ما باشد! ...خیلی هولناک است...!
دو
مردمی که به غیبت و دروغ و تجسس عادت ِ بدی کرده‌اند و فیلمی از نهان‌ترین زوایای زندگی یک انسان(منتسب به یک بازیگر فعلن بیچاره‌تر!) را دست به دست می‌کنند و هر لحظه منتظر خودکشی دخترک بیچاره هستند!می‌گویند شهید آوینی حتا از صحنه‌ی غذا خوردن افراد فیلم نمی‌گرفت چرا که معتقد بود غذا خوردن یک عمل حیوانی است!
سه
«و بدانیم اگر کرم نبود بعضی‌ها چیزی کم داشتنـد» را برای شوخی و خنده بالای این وبلاگ ننگاشته‌ام که معتقدم و می‌دانید که واقعن اگر نبود، اگر این قسمت از خباثت و نکبت در درون بعضی‌ها نبود انگار چیزی از خیلی‌ها نبود و حضور و وجودی نداشتند!
چهار
احمدی‌نژاد چه‌کاره‌ است؟! وقتی کسی به کسی رحم نمی‌کند! سواره به پیاده، فروشنده به خریدار، مالک به مستأجر، رئیس به مرئوس، کارمند به مراجعه کننده و و و ...!بی‌رحم‌ شده‌ایم و حواس‌مان نیست!؟! بدجور گم شده‌ایم نه؟!
پنج
چیزی دیگر باید بگوئیم !
شش
آخ‌خ‌خ‌خ که دختره اینجا نشسته گریه می‌کنه....
....
در این‌باره از امید محدث بخوانید!
قرار بود با دست خودمان بیانیه‌ی مرگ کسی را امضا نکنیم! را از فاطمه بخوانید

۱ نظر:

مهران گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.