شنبه، فروردین ۱۷، ۱۳۸۷

رومینای شجاع در دنیای ما ایرانیهای متعصب



Romina Goshtasbi : Persian girl nude on spanish magazine

رومینا گشتاسبی، دختر ۳۲ ساله ی ایرانی روی جلد مجله ی اسپانیایی Interviuکه مصاحبه ای با او نیز منتشر کرده است ، رومینا (رُمینا) هشت سال پیش برای تحصیل به اسپانیا آمد، اما اکنون با نمایش بی پروای اندام برهنه ی خود گویی از گذشته ی پرمحددودیت اش انتقام می گیرد. او رقاص نیز هست و رقص ایرانی را راهی برای معرفی فرهنگ ایران به اسپانیایی ها می داند. من اصولا با برهنگی و این حرفها نه مشگلی دارم و نه دنبالش هستم اما شجاعت و تابو شکنی این دختر ایرانی را می ستایم البته نمی گویم ما در ایران فقط تابوی سکس و سکسوالیته داریم و مشکل ما فقط همین هست اما به هر حال این مسائل در غرب حل شده هست همین کار مینا هم در ایران هنوز مغرض و شاکیان بسیار دارد و البته نه فقط در داخل که من در همین آمریکا هم می بینند خیلی ها اعم از مرد و اعم از زن با این مسئله مشکل دارند مثلا برایم عجیب هست که کسی که ایرانی هست و خودش مثلا مشتری پروپا قرص مجله پلی بوی هست اما عصبی می شود وقتی اندام لخت یه زن ایرانی را می بیند در مجله ای نمی دانم شاید غیرتی میشود پس مشکل فقط سکس نیست ما هنوز گرفتار تاروپودهای سنتی ایران هستیم . اما به هر حال رومینا جان که می دانم اینجا را هم می خواند و دوست بسیار عزیز من هست هم اندام زیبایی دارد و هم جسارت و شهامت قابل تقدیر که برایش آرزوی موفقیت و شادکامی دارم .



۱۱ نظر:

ناشناس گفت...

ببخشید بی اجازه روی پسر لینکتون کردم. اگر مخالف بودید می تونید امر کنید تا حذفش کنم. خسته نباشید

علی آزادگان گفت...

موافقم با شما.

ناشناس گفت...

Maryam gerami
dorood
zibai andame romina ba tavajoh be 32 sal senesh jalab hast na ba 20 sal sen, namidanestam ke romina douste to hast, az inja be ou ham salam miresanam va didresh ra moshtagham, loool
ama namitavanam hameye didgahe tora rad ya taid konam.
doust dar ta abad
Armin az alman
t_t7296@yahoo.de

Unknown گفت...

فقط می تونم بگم که به خانم رومینا گشتاسبی بابت جسارت و شجاعتشون تبریک میگم

ناشناس گفت...

خانم ناهيدي ،شما نمونه كامل زني هستيد كه بي شرمانه مطالبي را در تاييد كار يك هرزه مي آوريد و در كنار آن با گستاخي تمام از دختر بچگان پاك و مظلوم ايراني طرفداري مي كنيد. كه اين رداي پاك وبي آلايش را برآن مجسمه وقيح افكار شما جايي نيست.من به عنوان يك طرفدار حقوق انسانها از اينكه زشت طينتاني چون شما اينگونه سنگ طرفداري از زنان را بر سينه مي زنيد و از هرزگي و بي پردگي حيواني يك جرثومه فساد با نام "روميناي شجاع در دنياي ما ايرانيهاي متعصب " نام مي بريد، به خويش مي لرزم. اميد كه روزي تمام زنان جامعه ما در يابند كه راه آزادي و آزادگي آنها با احقاق حقوقشان و به چشم كالايي جنسي نگاه نشدن به آنها بدست مي آيد نه اهداي نازيباي زيبايي هاي جسميشان به چشمان گرگ صفتاني چون بهزاد(freedom!) كه هدف از آزادي در ذهن آنها چيزي جز پاسخ گويي به اميال لجام گسيخته نيست . جسارت شما را در ثبت اين نظر در سايت شخصيتان سپاسگزار خواهم بود!و منتظر نظرتان در وبلاگ شخصي بنده www.tanafosesobh.blogfa.com خواهم بود.

korosh گفت...

درود بر شما
با شما موافقم

ناشناس گفت...

سلام،
وقت کردی سری هم به سایت ما بزن!
درود
شادی امین
http://www.shabakeh.de/archives/authors/amin.html
or:
www.shabakeh.org

ناشناس گفت...

با سلام ؛
از اینکه یک بحث روز اجتماعی رو شروع کردید از شما متشکرم . باید خدمتتون عرض کنم که با نظر شما موافق نیستم ( در عین حال به نظر شما و بقیه احترام می گذارم ! ) امروزه نباید آزادی ، شجاعت ، بی تعصبی و ... را با هرزه گری برابر قرار دهیم ، شما به عنوان یک شخص همجنسگرا دارای روابط ، علایق و نظرات محترمی نزد خود هستید و هیچکس نمی تواند به درون شما وارد شود و این طرز تفکر را کمرنگ یا پررنگ کند ، در عین حال شما نیز نمی توانید طرز تفکر هرزه گری را در این شخص و امثال او پررنگ کنید . امروزه وظیفه ما این است که اشخاص را با امیال درونیشان آشنا کنیم و به آنها کمک کنيم تا با آزادی کامل و بدون تعصب به امیال خود برسند . به نظر من شجاعت شما خیلی بیشتر از این رومینا خانم هست ، زیرا با شجاعت کامل خود را لزبین معرفی کردید . این خیلی خوب است که افراد خود را کامل بشناسند و با شجاعت خود را به همه معرفی کنند . به امید روزی که همه نقاب ها از چهره ها بیفتد و همه گریم های صورتها پاک شود ، تا بتوانیم به آزادی منطقی برسیم . از اینکه نظرم طولانی شد عذرخواهی می کنم . برای ادامه بحث می توانید به آدرس زير ايمیل بفرستید ( نظرات دوستان گرامی محترم می باشد .) :
farzam3151@gmail.com

ناشناس گفت...

لخت شدن هنر نیست که بهش تبریک بگیم

محمد گفت...

خاک بر سرت خودتو مطلب نوشتنت
واقعا فکر کردی این مسایل تو غرب حل شده؟؟؟؟؟؟؟؟ بت پیشنهاد میکنم یه سر برو چند تا کشور غربی رو از نزدیک ببین تا بفهمی اونا برای سلامت جامعشون چه کارایی می کنن اون وقت میفهمی که ایران آزادترین کشور دنیاست

ناشناس گفت...

باسلام و احترام
بیننده سایت شما نبودم با یه سرچ اتفاقی این صفحه برام باز شد
من با دو کلمه شما مشکل دارم
شجاعت و آزادی
من محل زندگی شما رو نمیدونم ولی اگر از این نوع شجاعتها بخوای در ایران فراوان یافت می شود خیابانهای تهران مملو از نمایش لباسها و ارایش هایی هست که اروپاییها حتی در مهمانی هم استفاده نمیکنند
و جالبش اینه که برای ما عادیه
ولی
همون دخترا از نظر حیا و پوشش به یه حداقل هایی اعتقاد دارند
پوشش تابو نیست اگر به نقاشیهای زمانهای قدیم برگردیم ایرانیها بدون حجاب هم پوششهایی در خور توجه داشتند
در هر حال برای این نمایش نه شجاعتی متصور هست نه ایرانیتی ایشون یک مدل هستند فقط یک مدل