جمعه، اردیبهشت ۱۸، ۱۳۸۸

شما لازم نیست از اعدام بده حرف بزنید

شمایی که بخاطر یه سبقت میخوای راننده بغلی رو با قفل فرمون بکشی
شمایی که رایج ترین حرفت با درو همسایه می زنم میکشمت ها هست
شمایی که نیم کیلو تخمه تو مراسم اعدام بیجه و سعید حنایی و خفاش شب شکوندی
شمایی که تا صبح تو خیابونا بوق زدی و غر کمر اومدی که آخ جون صدام رو اعدام کردن
شمایی که اگه تو خیابون کسی از ده متری به خواهر مادرت نگاه کنه میخوای با چاقو تکه پارش کنی
شمایی که تلفن میزنی به پلیس 110 تا بیاد بقول خودت لات و لوتها رو جمع کنه
شمایی که با هزار درد سر و بد بختی میری کپی فیلم اره رو پیدا کنی و ببینی و حالشو ببری
شمایی که .....
آره شما لازم نیست کمپین راه بندازی و برای لوس کردن خودت جلوی دخترا افه حقوق بشری بیایی و درباره بد بودن اعدام بنویسی!

۸ نظر:

ناشناس گفت...

چون مجبورم ناشناس بزنم اينجا خودم را معرفي مي كنم: ميرزا كسري بختياري هستم، يك لزبين در داخل ايران.
سلام. بالاخره يك لزبين فعال پيدا كرديم كه وبلاگش درست حسابي باشه. ببينم اين عكس خودتونه؟
من هم با اين پست موافقم. واقعا چند درصد حرفهايي كه مي زنيم فقط واسه پيروي از مد روزه و با واقعيت وجودي ما همخواني نداره؟
واقعا خوشحالم كه شما را مي بينم.
و اينكه به اين راحتي خودتون را معرفي كرده ايد. اين به من آرامش و اعتماد مي ده.
مي بوسمتون دوست عزيزم. موفق باشيد.

ناشناس گفت...

من كسري بختياري هستم. متاسفانه نتوانستم در پستهاي مربوطه لينكها را بگذارم. لذا آنهارا اينجا مي گذارم. من با اجازتون لينك پستهاتون را گذاشتم در بالاترين.

http://balatarin.com/permlink/2009/5/14/1588851

http://balatarin.com/permlink/2009/5/14/1588855

shabahang گفت...

مریم عزیز این مقاله خیلی کمک میکنه برای بهتر سکس کردن اگه همجنسگرا نبودی هر طور شده می امدم امریکاو میگرفتمت

مجید گفت...

آفرین برشما

ناشناس گفت...

به نظر شما يك همجنسگرا پسر ، در ايران در يك خانواده كم بضاعت ، با افكار بسته چه كار بايد بكند؟

ناشناس گفت...

زحمت كشيدي وبلاگ زدي. اصلاً آپ نمي كني. (كسري بختياري)

Oghlon گفت...

شما البته دكتراي حقوق داريد ولي من بعنوان يك دانشجوي كارشناسي حقوق مي‌گم كه چه ايرادي داره اگه موج ضد اعدامي‌ها در جامعه بيشتر بشه؛ خب هر كسي مي‌تونه اشتباه كنه و سعي در جبرانش داشته باشه؛ مگه غير اينه؟

ناشناس گفت...

salam maryam jan khoobi?
kash ghadri vazehtar az kasani ke manzooret boodan migofti?
ina kian? kash esmeshoon ro migofti shayad ma ham mishnakhtimesh :-)